חומצה פולית-עד מתי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום !! קיבלתי מהרופא שלי מרשם לחומצה פולית ל-3 חודשים (אני רוצה להרות-כמובן) השאלה - אם לא אצליח להרות ב 3 חודשים האלו האם אני יכולה להמשיך לקחת את החומצה ? זה ויטמין - תוסף בריא לגוף - נכון ?! תודה !!
את יכולה להמשיך לקחת את החומצה הפולית בלי בעיות. גם אם ישנם עודפים בגוף, הם יופרשו דרך השתן. זו חומצה חשובה לך ובמיוחד לעובר כי היא מונעת בעיקר מומים במערכת העצבים שלו/ה. נהוג להמשיך ולקחת את החומצה הפולית גם בשליש הראשון של ההריון . חוץ מזה, מומלץ גם לקחת ויטמינים לנשים הרות כדוגמת "פרנטל". בהצלחה!