גיל המעבר ודימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמי צביה והנני בת 54.לפני כשנתיים הפסקתי לקבל את המחזור החודשי שלי ללא כל טיפול בתרופות.לפני כשנה החל להיווצר אצלי דימום שדרגתו השתנתה בתחילה שחשבתעי שמדובר בוסת שב שאינו סדיר. הלכתי לגניקולוג שהסביר לי כי המדובר במיומה.ביצעתי הסרה של המיומה והדימום הפסיק. לאחרונה שוב, החל הדימום שוב נבדקתי ונאמר לי שהתפתחה מיומה חדשה , האם קיים פתרון לנושא זה , הורמונים אולי, ואודה אם תוכלו להפנות אותי לחומר רלוונטי . בתודה מראש,
פני לפורום גינקולוגיה