שתי שאלות - ערכת ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1. בבדיקת ביוץ בערכה ביתית של "מדיטסט" ביום ה-11 לווסת ראיתי שני קווים באותו החוזק (גם ה-c וגם ה-t ). ייתכן וה-t היה קצת יותר חזק (גם בעלי אומר...) אבל זה לא מספיק משכנע . הם די דומים. מה זה אומר? 2. האם הביוץ יתקיים בכל חודש באותו היום ביחס לווסת?(כאשר הווסת סדירה).
הי עדית 1. כן - את בייצת. 2. הביוץ אמור להיות תמיד כ-14 יום לפני המחזור הבא. אם יש לך מחזור קבוע של 28 יום, הביוץ תמיד ביום ה-14 למחזור. אם יש לך מחזור קבוע של 31 יום, הביוץ תמיד ביום ה-17 למחזור. וכו'. בהצלחה