us וגינלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בת 23, הפסקתי עם גלולות לפני חצי שנה. מאז הופיעו לי מחזורים של: 45, 45, 40, 36 יום. נשלחתי ע"י רופאת נשים לאולטראסאונד וגינלי. הטכנאית לא ראתה את השחלה השמלאית ב-US הוגינלי ולצורך כך היא השתמשה ב-US על הבטן, ואז היא מצאה אותה. אני מאוד לחוצה מכך שהיא לא מצאה את השחלה בUS הוגינלי. האם זה אומר שיש בעיות? למה הטכנאית לא מצאה את השחלה? כמו כן התשובות: רחם: אורך 55 מ"מ עובי: 29 מ"מ רוחב:37 מ"מ במנח קידמי עובי רירית הרחם: 5 מ"מ שחלות: ימנית: 26 מ"מ על 15מ"מ שמאלית 25 מ"מ על 16 מ"מ דוגלס: ללא נוזל חופשי כמו כן היא לא ראתה זקיקים, ואני ביום ה-17 למזור אודה לך מאוד על תשובתך קארין
זה שהשחלה לא נמצאה בבדיקה נרתיקית איננה אומרת דבר וחצי דבר. עובדה שהיא נמצאה בבדיקה בגישה ביטנית ! לאור תיאורי המחזור שלך נראה שקיימת אצלך בעיה מסוימת בביוץ ולכן עלייך לפנות לרופא שלך להמשך הבירור/טיפול