חיסון צהבת בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 8 להריון ובבדיקות הדם גיליתי שאני לא מחוסנת לצהבת B אני עובדת במעבדה עם דמים מתורמים אנונימיים ויש בחברה עבודה על נגיפי צהבת חוסנתי בשנה שעברה. האם מומלץ להתחסן שוב? חיסון מלא או בוסט אחד? אני לא יכולה להמנע מעבודה עם דם או כניסה לחדר פתוגנים ווירוסים מירב
הי מירב, סדרת החיסונים לצהבת B מונה 3 חיסונים, לכן, אם קיבלת את כל השלושה בשנה שעברה הרי שאת מחוסנת. (זה תקף ל- 10 שנים). בהצלחה!
תראי גם אני עובדת מעבדה ועשיתי רק את החיסון הראשון ואז נכנסתי להריון וגיליתי שזה בכלל לא חיסן אותי אבל התייעצתי עם רופאים מכל מיני סוגים וכולם דיי אמרו שלא כדאי לעשות חיסון צהבת B בהריון, שזה לא ממש בטוח רק אם ממש ממש אין ברירה ... בהצלחה
נכון