בוקר טוב לכולן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום שישי ביצעתי בדיקת סקירת מערכות מוקדמת (וגינלית), שבוע 17, והכל תקין ,כמובן גם דופק. אך אתמול והיום בבוקר היתה לי הפרשה מועטה בצבע לבן -ורוד, רק בעת ניגוב לא על גבי התחתונית , האם יש סיבה לדאגה , האם כדאי לגשת לרופא שוב?????? אשמח לתשובה בהקדם , אני דואגת....
בדרך כלל הפרשה ורדרדה ומועטה היא לא סיבה לדאגה... אבל בשורה התחתונה, אם את בכל זאת דואגת אז בוודאי שעלייך להתקשר לרופא! הוא הרי ירגיע אותך יותר טוב מכל כוונה טובה אך וירטואלית שתמצאי פה. בסהצלחה!
אמת