אנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה-5 וסובלת מדלקת בשן הבינה. א. האם ניתן לקחת אנטיביוטיקה? ב.אנטיביוטיקה גורמת לי ישירות לפיטריה. מה עלי לעשות? תודה
הי רונה. ראשית - אין ליטול אנטיביוטיקה ללא אישור רופא. ידעי את הרופא בדבר הריונך. שנית - יש מוצרי ביו (יש סוג מסויים של כדורי בליעה ביו-משהו) שיכולים אולי לעזור במניעת הפטריה. בכל אופן - עליך להיזהר מאוד, כי נשים בהריון פעמים רבות מאבדות התחושה ולא מרגישות אם יש להן פטריה. אם תגלי ערנות ותדעי על פטריה בשלב מוקדם הרי שלרופא הנשים שלך לא תהיה בעיה לטפל בכך. לנשים רבות היו פטריות בזמן הריון ולא נגרם לעובר כל נזק. רפואה שלמה.