תרומבופליה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש מישיהי שעברה את הבדיקה הזאת אודה לכם האם תספרו לי ומה הבדיקה הזאת בודקת
הי ארית, לנשים שעברו מספר הפלות מסיבה שאינה מוסברת נהוג לעשות ברור מקיף יותר בכדי לברר מהו הגורם להפלות. אחת הבדיקות שנעשות במסגרת אותו ברור היא בדיקת דם למצוא האם ישנה בעיה בקרישת הדם- נטייה מוגברת לדימומים או קרישיות יתר. אני לא יודעת מה האינדיקציה לבדיקה אצלך אבל אפשר לשער ולכן, מן הסתם, הרופא שלך רוצה לשלול או לאשר נוכחות מחלה זו שיש לה פתרונות. בהצלחה!
הבדיקה היא בדיקת דם פשוטה. היא בודקת האם יש בעיות בקרישת הדם.