האם כדאי ליטול תוסף של אומגה 3 ומה המינון המותר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חומצות שומן מסוג אומגה 3 - האם מומלץ ליטול בהריון ומה המינון המותר? אני כעת בשבוע 27 להריוני ובשל החשיבות הרבה של DHA אני שוקלת לקנות את הכמוסות של סולגר. אני פונה לאור האזהרות הרבות בדבר נטילת ויטמינים וכמוסות שונות העלולות להזיק במקום להועיל. ברצוני לציין, שהתוסף היחיד שאני נוטלת הוא אקטיפרין- פ שאני מאוד מסתדרת איתו ולא היו לי כל תופעות לוואי. לסיכום, האם אין חשש בקניית הכמוסות של סולגאר והאם ניתן לשלבן עם כדורי הברזל. נ.ב האם גם בטונה מקופסת שימורים יש אומגה 3? והאם מלבד סולגר יש גם חברות אחרות מומלצות? תודה ריס
למה לקחת כדורים אם אפשר לקבל את החומצה הנ"ל מדגים? השומן ליד העור הוא זה שאוצר את החומצה בתוכו. בעור של דג הסלומון יש הכי הרבה אומגה 3!