האם מותר לישון על הבטן ???????????.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מותר לישון על הבטן גם בחודשים מתקדמים (6-7) באם זה נוח לאם העתידית?
את יכולה לשון על הבטן עד הרגע שזה מפסיק להיות לך נוח (והרגע הזה - בוא יבוא... אל חשש!) אני בסוף חודש שישי ועדיין ישנה על הבטן. אם את מרגישה שזה לוחץ/לא נוח/כואב תנסי לישון עם כרית גדולה כשהרגל שלך עליה בנטיה הצידה, לא ממש על הצד... זה מאוד נוח כשהבטן מתחילה להפריע לתנוחה אליה את רגילה.
אין לי הרבה להוסיף מעבר לדבריה של אפרת. מכיוון שגם אני דאגתי מאוד (אני חודש שביעי) ביררתי אצל מומחים רבים. חד משמעית התשובה היא: כל עוד נוח לאישה אין שום בעיה!!