בדיקת נוגדנים לאדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מתכננת הריון. הרופא שלח אותי לבדיקת Rubella IgG כיוון שלא זכרתי האם עשו לי בילדותי חיסון נגד אדמת. תוצאת הבדיקה היא 18.70 IU/ml ובנוסף כתוב "כייל נוגדנים נמוך" אבקש לדעת מהו פרוט התוצאה, האם אני צריכה לעשות את החיסון או לא ? בתודה, לילך
הי לילך, מדובר בכייל נוגדנים נמוך ולכן הסבירות היא שאינך מחוסנת. מכיוון שאת מתכננת הריון, רצוי שתעשי את החיסון עכשיו ותמתיני 3 חודשים ורק אז תתחילי שוב לנסות להרות. בהצלחה!
לאחר החיסון אסור לך להיכנס להריון במשך חודשיים - שלושה. אבל כדאי לך להיזכר אם חוסנת בעבר או חלית בעבר באדמת, כי יש אנשים (כמוני) שפשוט לא מתחסנים לאדמת, ואז סתם חבל שתצטרכו לחכות את החודשים האלו. בכל אופן - שיהיה בהצלחה.