טיפה של דם בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אישתי בהריון בשבועה 20 להריון יש לה כול בוקר טיפה של דם בצבע חום אדום על התחתונים. הי היתה אצל הרופה שלה והוא ראה שאן פתיחה לרחם. והוא אמר שאולי זה מיזה שהיא מנקה יותר מידי שמה. הוא אמר לה לא לידאוג אבל זה ממשיך מה לעשות? אנחנו מודאגים אשמח לקבל תשובה מירופה או מינשים עד שיענה רופה. תודה.
הי moment, מלנקות יותר מדי לא אמור להיות דם אלא אם כן מנקים שם בשואב אבק ... (: יכול להיות שיש לה שם פצע ולכן מזה יש דם אבל בכל מקרה אם המצב יחמיר מבחינת כמות הדימום אסור להזניח ויש להבדק ע"י רופא( אם הרופא הנוכחי לא מתייחס לעניין ברצינות ולא בודק את האישה תמיד אפשר להחליף רופא.) בהצלחה!