שאלה מביכה - חייבת תשובה !!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי פצעון שם למטה אז אני שוטפת אותו כל יום עם זרם מיים שאלתי היא אם זה מסוכן במידה ונכנס מיים לנרתיק ???? תודה מראש יאמ.
לא נראה לי שזה מסוכן אבל כדי שתפנה לרופא בקשר לפצעון
שלום יאמ. אין לך ממה לחשוש. השטיפה במים לא תפתור את הבעיה הפתרון הוא לשרוף את הפצעון היות והוא נמצא באזור לח תמידית הוא לא יכול להרפא ממשחות. הפעולה היא פשוטה ולא כואבת ורופאי נשים המתמחים בקולפוסקופיה יעזרו לך. בהצלחה.
ממש לא מסוכן לשטוף את הנרתיק. אין לך ממה לחשוש
לא, אבל זה יותר מסוכן אם יש לך הרפס. את חייבת להבדק!