בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם בטא, שתחילה לא עלתה בצורה תקינה, מתחילה להכפיל עצמה (מ- 167 אחרי 4ימים 1374) זה אומר שההריון מתחיל להתפתח בצורה תקינה, או שזה רק השק גדל. הרופא ראה שק בשבוע 6 אבל לא הצליח לזהות עובר. האם כדאי לחכות עוד קצת? והאם יש תקווה למקרה שכזה?
תמיד יש תקווה. צריך לחכות לאולטרסאונד נוסף בסביבות שבוע 8 שיגיד לך כמעט בודאות אם יש או אין עובר. שמעתי על הרבה מקרים של בטא שלא עלתה יפה, ובסוף הריון תקין, וגם הרבה מקרים שהבטא עלתה יפה מאוד אך למרבה הצער ההריון הסתיים בהפלה. לא ניתן לדעת אם ההריון תקין או לא רק מהגידול בבטא. בהצלחה!
תודה, אני זקוקה לעידוד ולתקווה לפחות עד האולטראוסנד, זה היריון לאחר הפלה בחודש רביעי אז הכאב והחשש יותר גדול.