האם זו דלקת?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני רווקה ועדיין בתולה, המחזור אצלי סדיר, אבל בימים הראשון והשני של המחזור אני מריחה ריח עז מאיבר המין וזה לאחרונה התחזק, ובשבילי התופעה חדשה, מאד קשה לי לסבול את המצב. אני מקפידה על נקיון האזור טוב מאד במיוחד בעת המחזור. ז"א שמדובר בדלקת בנרתיק? יתר על זה ביום רביעי-חמישי של המחזור נפסק הדם ומתחיל לרדת דם שחור ועם יציאתו יש צריבה . וכמה ימים אחרי המחזור, אני מרגישה כאבים במותן אח"כ יורדים לי הכאבים למטה לתחתון עד שלא אוכל לשבת או ללכת לפעמים... וזה מלווה בהפרשות לבנות מיותרות דמות למים, האם זו באמת דלקת? בתודה ג'ורג'י
לפי התיאור שלך איין מדובר בדלקת אלא בתופעות הקשורות במחזור החודשי וכאבי מחזור. בנוסף, סביב ימי הדימום יש נטיה מוגברת לפטריה של הנרתיק, מומלץ שתפני עם ההפרשה לרופא נשים לבדיקה (גם אם את בתולה ניתן לבדוק את ההפרשות) ולקבלת טיפול בפטריה. במידה ואכן מדובר בפטריה יתכן ויומלץ לך על טיפול מניעתי סביב הווסת. בהצלחה