דחוף-תודה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערכתי בדיקה ביתית הבוקר לאחר איחור של יום-התשובה חיובית-פס בהיר. אבל יש לי 3 ימים דימום קל מאוד עם הפרשה הצילו - מה זה יכול להיות=אני מחכה המון המון המון זמן להיריון זה תודה
אין משמעות לצבע הפס... גם אם הוא בהיר מאוד התשובה היא חיובית. באשר לדימום - אצל בנות רבות יש דימום בתחילת ההריון וזה מעיד בדרך כלל על השתרשות ההריון ברחם אבל עלייך לגשת לרופא נשים ולספר לו על כך. בהצלחה!
לפי כל הסימנים את אכן בהריון. כל דימום בהריון מצריך בדיקה אם כי לפי תיאורך כנראה מדובר הדימום הנובע מההשרשה ולפיכך הכל תקין. בהצלחה