באיזה שבוע אני ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בנות ! ביום ראשון עשיתי בדיקת דם להריון והתשובה היתה 319 , באיזה שבוע אני נמצאת ? והאם יש צורך בבדיקות דם נוספות בכל יומיים , או ארבע ימים על מנת לבדוק שאכן הבטא מכפילה את עצמה וההריון תקין תודה לכן שרון
מזל טוב !!!!!! השבוע נקבע לפי תאריך מחזור אחרון מצורף לינק למחשבון שבועות ההריון http://www.tipa.co.il/
היי שרון את צריכה להיות בשבוע 5 אם אינני טועה לפי הבטא הנמוכה. כדאי שתעשי (כמוני) עוד בדיקת דם בעוד 4 או 7 ימים לוודא שעלתה. מזל טוב ובהצלחה