האם אפשר לדעת מתי אני צריכה ללדת?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום 19/1/2002 קבלתי מחזור רגיל 23/02/02 קבלתי דמום שלא היה מחזור רגיל (לאהרבה דם כ"כ וגם לא היה כאבים )המחזור התלוה ביציאת גושים קטנים. 11/4/02 עשיתי בדיקת הריון וקבלתי חיובי וזה התשובה HCG (SERUM) 3812.00 IU/L POSITIVE האםאפשר לדעת באיזה חודש אני כוונתי האם הדמום שהיה ב23/02/02 היה דמום או מחזור? מחכה לתשובתך מימי
אני מנחשת שהדימום האחרון ב23 לפברואר, היה דווקא מחזור... בגלל הערכים שציינת של הHCG שמתאימים בערך לשבוע שישי (זה תמיד "בערך" כזה כי הטווח רחב). אם אני צודקת אז תאריך הלידה המשוער שלך הוא ב-30 לנובמבר. אבל בכל מיקרה, באולטרסאונד הרופא יראה את גיל ההריון. בהצלחה!!! ומזל טוב....