לחץ-דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 7, עם ל"ד של 140/86 (בבדיקות ביתיות עם מכשיר אוטומטי, ל"ד נורמלי) הומלץ לי ע"י הרופא על מיקרופירין 75 מ"ג האם זה בסדר?
מסיבה אחרת של קרישיות יתר, אבל בדיוק אותו מינו ואותה תרופה. ביררתי ואין שום בעיה עם זה. מה שכן, לפני בדיקת מי שפיר, אם תצטרכי לעשות תפסיקי את נטילת התרופה ולאחר מכן תחזירי ושבועיים לפני תאריך הלידה המשוער תפסיקי עם נטילת התרופה כי אחרת לא תוכלי לקבל אפידורל. נ.ב-אם לחץ הדם שלך נורמאלי, מדוע הרופא המליץ לך על מיקרופירין? (שזה אגב, אספירין)