בדיקות במהלך ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בשבוע ה- 10 של הריוני הראשון, אני קצת מתלבטת איזה בדיקות לבצע מאחר שלא כל הדיקות ממומנות. קבעתי תור לבדיקות גנטיות x-שביר וציסטיק פיברוזיס. בעלי עשה כבר את טי-טייקס מה חשיבותה של בדיקה משולבת שקיפות עורפית +סקירה מוקדמת? האם אפשר לוותר אליה? האם מספיק לבצע רק חלבון עוברי וסקירה מאוחרת מורחבת? תודה
אם בכוונתך לבצע את בדיקת מי השפיר, את יכולה לוותר על השקיפות+המשולבת... אבל לדעתי לא לוותר על הסקירה המוקדמת כי פיזית, יש דברים שרואים שם שבמי השפיר לא יכולים לעלות עליהם. למרות שזו בדיקה יקרה, (הסקירה) חלק ממנה ממומן ולטעמי כדאי לעשותה. "המשולבת" היא בעלת משקל גדול למי שהחליטה לא לעבור מי שפיר. כך שבוודאי לא מספיק אך ורק החלבון + המאוחרת כי בין לבין יש די הרבה בדיקות שכדאי ורצוי לעשותן. בהצלחה!!!