חום בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה- 14 להריוני ומאתמול בערב חשה שלא בטוב. חום 38 והרגשת חולשה נבדקתי אצל רופא המשפחה והוא לטענתו אמר כי 38 אינו חום ולא יכול לגרום נזק לעובר שאני יכולה לקחת אקמול ולשתות מים. האם אכן 38 לא נחשב חום והאם לא יכול להגרם נזק לעובר?
חום של 38 הוא חוםחד משמעי. החום כשלעצמו איננו פוגע בעובר, אולם יש לברר את סיבת החום. יש לשלול תהליך זיהומי ברחם , ירידת מיים. קרוב לוודאי שמדובר במחלת חום בנאלית, אך יש לשלול גם דברים מורכבים יותר. החלמה מהירה
תבקשי מהרופא שלך בדיקת של וירוס cmv ותקחי אקמול. תהיי בריאה
הי זהבה, האם ידוע לך מה החום הרגיל של גופך? אם את מהאנשים שחום גופם נמוך בד"כ (35 מע"צ) אז אולי החום מסוכן. אם בד"כ יש לך 36-37 מע"צ זה לא נורא. רפואה שלמה