הצילו אני מתפוצצת!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 40 וכבר מזמן אזל לי מלאי האויר...אני אשמח לקבל מכן עצות לזירוז הלידה. אגב בבדיקה האחרונה נאמר לי שצוואר הרחם סגור לחלוטין. כל עצה תתקבל בברכה!!!! תודה!!
באמת כל הכבוד על התשובה המתחשבת שלך. אני מבינה את התסכול שלך אבל לגמרי נסחפת!!!
יש כמה שיטות שיכולות לעיתים לעבוד: שתיית חליטה של תה מעלי פטל, קיום יחסי מין כאשר יש להקפיד שזרע הגבר (בו נמצאו חומרים המזרזים לידה), יפלט עמוק ככל האפשר בתוך הואגינה, עיסוי הפטמות, תזוזה ותנועה רבה . ש כאלו שטוענות שמה שעזר להן היה דווקא החזקת צינור הטוש עם מים חמים מעל הכתף הימנית למשך כמה זמן. שתהייה לידה קלה ומהירה, ואל תדאגי, בסוף כולם יוצאים.
והצעות נוספות בפורום: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=110
הי נטלי, מצטערת להתפרץ לשאלה אחרת... מתוך סקרנות, האם את בהריון? לא חייבת לענות, אבל את באמת אחלה על ההשקעה בתשובות (-: