אלכוהול ושלבים שונים של הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש שלבים בהריון בהם כבר אין סכנה בצריכת אלכוהול? אני מדברת על כוסית יין או בירה מדי פעם, לא משהו קבוע ובכמות.
הי קרן, השלב הקריטי בשימוש באלכוהול וכד' הוא עד שבוע 12 אבל גם לאורך כל ההריון רצוי להמנע משתיית אלכוהול, אבל כמות קטנה כמו שציינת בד"כ לא אמורה להזיק. בהצלחה!
אני בסוף ההריון ומדי פעם חטאתי בכוסית קטנה.אך כאן באתר יש ידיעה על מחקר חדש שאומר שבשליש השלישי שתיה חד פעמית שנמשכת כמה שעות עלולה לפגוע במוח העובר. אני אישית מצטערת כרגע על כל כוסית ששתיתי.(למרות שכמובן לא אני ולא את מדברות על שעות שתיה שעליהן מדבר המאמר)