קפיצת מספר בעיינים בלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 23 ועברתי ניתוח לייזר בעיניים להורדת משקפיים. היה לי מספר 12.5. נשמה טובה אמרה לי שלא אוכל בעתיד ללדת לידה טבעית ואהיה חייבת לעשות קיסרי. האם זה נכון? איך מונעים קפיצת המספר בהריון ובלידה? תודה.
אין שום קשר בין הניתוח שעברת לבין צורת הלידה שלך! ועכשיו, כשנרגענו קצת (אני מקווה...) אני אוסיף שלפעמים יש ירידה קלה בראיה בזמן ההריון אבל, היא זמנית בלבד וחולפת!! ד"ש לנשמות הטובות...
לי יש מספר גבוה במשקפיים ולא עשיתי ניתוח.בגלל שמועות דומות על נזקים אפשריים בלידה הלכתי פשוט לרופאת עיניים לבדיקה שיגרתית(בדיקת קרקעית העיין) זה ודאי לא יכול להזיק.ואני ממליצה גם לך.