תסמונת ה-x השביר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אילו בדיקות מבצעים כדי לגלות את תסמונת ה-x השביר? באיזה שלב של ההריון? האם בבדיקה ניתן לגלות גם את חומרת התסמונת?(מספר החזרות של טרינוקלאוטיד ccg)
הבדיקה של תסמונת האיקס השביר נמצאת בין שאר הבדיקות הגנטיות שרצוי מאוד לעשותם עוד לפני הכניסה חהריון או לפחות בשלב מאוד מוקדם כי את התוצאות מקבלים לאחר כ 6 שבועות. זו בדיקת דם פשוטה. לא נראה לי שאפשר לגלות את חומרת התיסמונת בשום בדיקה ואם אני זוכרת נכון האיקס השביר פוגע בעיקר בזכרים? בהצלחה!