נהיגה בחודש 9
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מתחילה חודש תשיעי היום רצה שמועה שאסור מבחינת הביטוח והמשטרה לנהוג בחודש תשיעי, נכון ?!
לא נראה לי אפילו הגיוני! אני בחודש שישי ולא מתכוננת להפסיק לנהוג עד הרגע האחרון.
נשמע לי כמו סיפורי סבתא או סתם הפחדות. מותר לנהוג עד ליום האחרון של ההריון. מה שכן - מומלץ לא לנהוג לבד בבי"ח לאחר שירדו המים או משהתחילו הצירים, כי המצב עלול להחמיר בבת אחת בדרך ואז תתקשי מאוד (בלשון המעטה...) לנהוג. זו המגבלה היחידה. המשך נסיעה נעימה!
אני לא ממש בטוחה אבל השמועה הזו הגיעה גם לאוזני. רצוי שתבדקי עם סוכן הביטוח!