חלוקת השבועות לחודשים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה-15 ואני יודעת שאני בחודש רביעי השאלה מתי אני נכנסת לחמישי? ובכלל איך מתחלקים החודשים לפי שבועות?
לפי הספר " המדריך הישראלי להריון ולידה": חודש ראשון: עד שבוע 6 חודש שני: שבועות 6-10 חודש שלישי: שבועות 10-15 חודש רביעי: שבועות 15-19 חודש חמישי: שבועות 19-23 חודש שישי: שבועות 23-27 חודש שביעי: שבועות 27-32 חודש שמיני: שבועות 32-36 חודש תשיעי: שבועות 36-40 וביננינו... מה זה משנה יותר שבוע או פחות שבוע מבחינת החודש?... השבועות חשובים בגלל המעקב. החודשים פשוט בשביל אנשים מן המניין שלא יודעים שסופרים בשבועות... (-: