זירוז, אני בשבוע 41+ 2, ונאמר לי שאם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אגיע לשבוע 42 כך, אז אאלץ לעשות זירוז. הבעייה שאני לא בטוחה בתאריך של הוסת האחרונה, אז אם זה יוצא למשל כמה ימים לפני , ועושים לי זירוז? איך בכלל מתבצע זירוז, יש דרך לחכות עם זה? אשמח לשמוע הצעות
הי שרונה אחרת, מה זאת אומרת שאת לא יודעת את התאריך המדוייק? הרי בכל מקרה קבעו לך תאריך הריון או לפי הוסת האחרון או לפי אולטרה סאונד. בכל מקרה, יש כמה שיטות לזרוז והן: 1.מתן פרוסטגלנדינים בג'ל לנרתיק או לצואר הרחם. 2.מתן פיטוצין- תוך ורידי הגורם לצירים אפקטיביים. 3.בלון ע"ש אטד- מכניסים בלון - קטטר שבסופו יש בלון ומנפחים ע"מ לגרום לפתחית הצואר. 4. עיסוי פטמות או קיום יחסי מין.(אלו שיטות שאת יכולה לעשות עוד בבית) 5.פקיעת מי שפיר יזומה שנעשית בחדר לידה. בכל מקרה, שיטת הבחירה לזירוז תעשה ע"י קריטריונים כמו פתיחת הצואר ומחיקתו, האם יש צירים וכו'. בהצלחה ולידה קלה!
תשובה נכונה. ההחלטה על דרך הזירוז נובעת מהתנאים הצווארים בעת ההחלטה.