שאלה-דחוף!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 38 וסובלת מכאבים חזקים במפסעה שמקרינים גם לכוון הרגליים. בימים האחרונים המצב נהייה חמור יותר והגעתי למצב שבו אינני יכולה לתפקד, אני לא יכולה להגיע לעבודה, לא יכולה לנהוג, מתעוררת כל כמה דקות מכאבים ולא יכולה לטפל בבתי הקטנה. יש לי היום תור אצל הרופא, האם עליי ללחוץ עלי לקבל זירוז במצב כזה? אשמח לשמוע אם מישהי חוותה דבר דומה. תודה מראש
הבעיה ידוע ומוכרת, ונובעת בגלל שהרחם לוחץ על העצבים בעמוד השידרה. אנ י הסתובבתי למעלה משישה שבועות עם הכאבים האילו, את רובם העברתי בחופשת מחלה בבית. אמנם זה קשה וכואב, אבל שלא תחשבי לרגע שזירוז זה פיקניק, וגם ככה את בשבוע 38 כבר ואת יכולה ללדת כל יום ממש. עצתי לך היא לסבול עוד טיפה ועוד מעט זה נגמר. אל תבקשי זירוז כי את קרוב לוודאי תצטערי על זה (כמה שהצירים כואבים, עם זירוז זה פי שתיים עד כמה שזה נשמע בלתי אפשרי.) תתנחמי בעובדה שמיד אחרי הלידה, אבל ממש מיד, הכאבים האילו של הגב והרגליים נעלמים כלעומת שבאו.