העמסת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אשתי עברה העמסת סוכר 50 מ"ג וקיבלה תוצאה של 145. היא אמורה לבצע העמסה נוספת של 100 מ"ג. הרופא שלה אומר שעליה לבצע דיאטה שלושה ימים של לא לאכול מתוק ולהעשיר פחמימות. לעומת זאת בספרים ואצל חברות היא שמעה שדווקא אסור לעשות דיאטה כדי לא לשבש את התוצאה. אנו מבולבלים ונשמח לקבל תשובה בהקדם. הבדיקה מתוכננת ליום שני או שלישי הבא. המון תודה, בעל אוהב
לא צריך להפסיק לאכול מתוק בכלל כמו שהרופא ממליץ, כי זה לא יהיה נכון לעשות, זה עלול להטות את תוצאות הבדיקה ולתת תוצאות לא אמיתיות, באותה מידה אסור גם לצאת למסע זלילה של מתוקים לכמה ימים (כמו שראיתי שממליצים בספר של ד"ר בר) כי זה גם יכול להטות את הכף לצד הלא נכון. בקיצור לאכול כרגיל, לבצע את הבדיקה כלשונה ולקוות לטוב. בהצלחה.