צרה מדי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם להיותי בעלת אגן צר מאוד יש קשר ליכולתי להכנס להריון ולשמור עליו 9 חודשים? והאם בהכרח אאלץ ללדת בניתוח קיסרי או שאוכל ללדת בלידה רגילה? תודה מראש -ל.
לואי, אם הבנתי נכון, עדיין לא נכנסת להריון וההגדרה: אגן צר היא תוצאה של מראה חיצוני, נכון? אז ככה, בהנחה שאין בעיה מבנית ברורה - קודם כל, המראה החיצוני אינו ערובה למבנה הפנימי של האגן. ישנן נשים רחבות העלות אגן צר. שנית, אגן צר הוא פונקציה של ראש העובר, נניח שהעובר יהיה בעל קוטר ראש גדול ויתקשה לעבור בתעלת הלידה והילד שיבוא אחריו יהיה קטן ויעבור בה ללא בעיה! כך שאי אפשר כלל לצפות מראש מה תהיה צורת הלידה שלך. ואין שום קשר בין מבנה אגן צר לכניסה להריון או שמירה עליו. בהצלחה!