הריון תוך נטילת גלולות מניעה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לדעת מה הסכנות לעובר בהריון שנגרם תוך כדי נטילת גלולות למניעת הריון.האם יש צורך להפסיק את ההריון? ומה התוצאות של הריון כזה.
הי חוה, הריון תוך כדי נטילת גלולות אינו מסוכן לעובר. יש להפסיק את הגלולות ברגע שנודע על ההריון ולהתיחס להריון כאל הריון רגיל. בהצלחה!
אם את רוצה לדעת קצת יותר יש מכון טרטולוגי בירושלים ובביה"ח בלינסון שם תוכלי לברר על הגלולות והנזקים. גם אני במצבך התקשרתי לשם והם הודיעו לי שאם הגלולות לא נמשכו מעבר לשבוע ה- 10 אין בכך סכנה תתקשרי ותבדקי