מקרה מוזר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קרה לי מקרה מוזר ... אני באיחור של ארבע ימים (בדרך כלל מחזור מסודר) עשיתי בדיקנ יום אחרי האיחור והיא יצאה שלילית . עשיתי היום בדיקה (יום רביעי לאיחור) ושוב יצא שלילי . האם יכול להיות שאני בהריון אבל הבדיקות הביתיות לא "עולות" על זה ? קבעתי תור לרופא בכל מקרה . אבל אשמח לשמוע מה דעתכם. תודה ויום עצמאות שמח ושקט.
יכול להיות שהבדיקות הביתיות עדיין לא עולות על זה, זה קורה. הכי כדאי זה בדיקת דם שהתוצאות שלה אמינות ב100% ומתקבלות תוך מס' שעות. חג שמח גם לך!!!
תודה אפרת, הלוואי ואת צודקת.
יכול מאד להיות!! לחברה שלי רק אחרי שבועיים איחור, הבדיקה הביתית היתה חיובית... בהצלחה!!