בדיקת הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני חברת קו"ח מכבי. האם בכדי לבצע בדיקת הריון(ע"י בדיקת דם) עלי לקבל הפנייה או שביכולתי פשוט ללכת למעבדה ולבקש לעשותה? מתי ניתן לבדוק האם אני בהריון?
לתשובה בטוחה כדאי לחכות יום איחור אחרי תאריך הוסת המצופה. (למרות שאני חושבת שאפשר לדעת בבדיקת דם גם כמה ימים קודם לתאריך הוסת המצופה). לגבי קופת חולים - את פשוט נגשת לסניף ומבקשת להבדק (בבוקר בימי חול). אין צורך בהפנייה מרופא, ואת התשובה את מקבלת באותו היום אחרי הצהריים.
בדיקת דם נותנת תשובה כבר שבוע לאחר הביוץ (בהנחה שאת יודעת מתי הוא היה). אם את לא בטוחה כדאי לחכות עוד כמה ימים. בכל מקרה בדיקות שתן ביתיות נותנות תשובות לאחר האיחור במחזור.