בדיקות גנטיות ומוצא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר' גדעוני שלום, בעלי ואני החלתנו לנסות להכנס להריון. הרופא שלי שלח אותי לבדיקות גנטיות. התקשרתי למכון גנטי וכיוון שאני לא יהודיה, אמרו לעשות רת את ה-X שביר. בעלי יהודי 1/2 אשכנזי 1/2 מזרחי, אבל עדיין אמרו שהוא צריך לעשות את הבדיקה לציסטיק פיברוזיס. קראתי שרק יהודים אשכנזים יכולים לשאת את הגן של המחלה הזאת. האם באמת נחוץ שבעלי יעשה את הבדיקה ? בתודה ליסה.
מכיוון שבעלך הוא חצי אשכנזי, יש סיכוי שהוא נושא את הגן. מאוד כדאי שיעשה את הבדיקה הזו. בהצלחה!