דימום - לרופא, בבקשה דחוף !!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת 4 ימים לאחר הביוץ (בניסיון 3 להרות) ואני סובלת מדימום. ביום הביוץ עצמו הבחנתי בהפרשה אדומה, אך לא בדימום ממשי, שעבר מעצמו לאחר כמה שעות. והיום ממש דימום, כמו במחזור (אולי קצת יותר חלש) מה זה יכול להיות? האם עלי להבדק אצל רופא? בדחיפות? (אני עדיין מקווה שזה יעבור)
אני לא רופאה, אבל יתכן שזה לא היה ביוץ כי אם הקדמת המחזור. לא אמור להיות דימום בזמן הביוץ (ההורמונים נמצאים אז בשיאם). סביר להניח שהמחזור שלך באותו חודש השתבש והדימום החום היה הקדמה לוסת או כאילו וסת (כשאין ביוץ- לעיתים אין ביוץ מהשחלה). בכל אופן, אם הדימום מתחזק, סימן שזה המחזור. אם הוא יעצר, עשי בדיקת הריון אם את חושבת שאולי את בהריון.