יום כן - יום לא - לד"ר גדעוני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשתי טוענת שקראה בספרי ההדרכה להריון שכדי להיכנס להריון רצוי לקיים יחסים יום כן ויום לא, כדי שזרע הגבר יהיה "פורה" יותר (אני רוצה כל יום). האם זה נכון? ומדוע?
זה בסדר גם אם תקיימו יחסים כל יום.
ההמלצה של אשתך היא גם זו המפורטת בספר "המדריך השלם להריון ולידה" (נדמה לי שככה קוראים לו), אז נראה לי שיש בזה משהו...
המטרה - שהזרע של הגבר יהיה יותר מרוכז.
לצערך המר אשתך אכן צודקת!!!!!!!!!!!! הזרע מתחדש ומתחזק יום כן יום לא מה שכן - ביום "כן" ניתן לעשות כמה פעמים שמתחשק לך, כי כל פעם קצת זרע נשפך את האחרון גם אני לאחרונה גילית