ריבוי מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקת סריקת מערכות שעשיתי התגלה ריבוי מי שפיר חוץ מזה הבדיקה בסדר גמור כמו כן גם החלבון העוברי שעשיתי יצאה תקינה . הרופא המליץ לי לעשות בדיקת מדוקדקת של סכרת , עשיתי את הבדיקה והיא יצאה תקינה . לאחר יעוץ גנטי המליצו לי לעשות דיקור מי שפיר . לכן אני לא מבינה כל הבדיקות מראות שאין מומים או תסמונת דאון , האם אני צריכה לעבור את הדיקור שהרי כל מטרתו הוא לקבוע אם יש מומוים או תסמונת דאון . לפי היעוץ שנתנו לי שאלתי מה קורה אם הכל בסדר אבל עדיין ממשיך הריבוי מיי שפיר התשובה שנתנו לי היא שכל עוד לא מוצעים מומים אז אין מה לדאוג . למה לי לעבור בכלל דיקור ? אודה על תשובתך .