תאי גזע עובריים - לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון והועלתה לפני האפשרות לאסוף תאי גזע עובריים מחבל הטבור בזמן הלידה. רציתי לדעת מה דעתכם המקצועית לגבי איסוף ושמירה על תאי גזע עובריים.
להזיק, כמובן זה לא יזיק. יכול להביא תועלת לשתי מטרות שונות: 1. לתרום לחולי סרטן 2. להקפיא קריוגנית ולשמור "לשעת הצורך" לבן או לבת שנולדים. אם איני טועה, בארץ יש רק בי"ח אחד שמבצע זאת והעלות של שמירה בהקפאה אינה זולה.
הי, מעבר לעלות הגבוהה (קרוב ל10,000 ש"ח + תשלום נוסף כל שנה) יש יתרונות כפי שנטלי הזכירה. רציתי רק להוסיף דיעה מנוגדת הגורסת כי הסיבה שלוקחים את תאי הגזע במהירות לאחר הלידה היא שהם חוזרים מהר מאוד לתוך גוף התינוק ולכן, עולה שאלה האם התינוק לא צריך את התאים האלה לעצמו? זהו, זו לא נקיטת עמדה שלי רק רציתי להביא לידיעתך.