עובר עצלן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה36 להריוני.במשך כל ההריון(מהשלב בו יכולתי להרגיש אותו) העובר היה עצלן ולא אקטיבי.יש ימים שאני כמעט לא מרגישה אותו ובשאר הימים אני מרגישה תנועות בודדות בצהריים ובערב. כל הבדיקות עד כה היו תקינות. האם מישהי נתקלה בתופעה דומה?
אצל הבן הבכור הייתה לי את התופעה הזו.יום אחד לא הרגשתי אותו בכלל, ולבסוף בתשע בערב נסעתי לביה"ח. איך שחיברו אותי למוניטור הוא החל לבעוט... נולד לי ילד שקט ובתור תינור לא הרגשתי אותו בכלל... הבן השני בעט כל הזמן, וממשיך בחוץ... הוא ממש מופרע! רק אם לא תרגישי אותו יום שלם תבדקי. אולי גם לך יהיה ילד שקט...
מכירה את התופעה. אני בשבוע 38 והעובר לא מי יודע מה בעטן גדול - מה שחשוב שיש תנועות - לכל עובר יש התנועתיות והמחזוריות שלערות ושינה שלו