זירוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם זה נכון שלא ניתן לקבל זירוז בלידה לאחר שעברתי בלידה ראשונה ניתוח קיסרי ?
הי ליאת, כן ניתן לקבל זירוז גם למרות שעברת ניתוח קיסרי בעבר. יש כמה סוגי זרוז ועקב מצבך, אם יצטרכו, יהיה אפשר למצוא לך את הטיפול המתאים שכמובן יהיה בהשגחה קפדנית יותר. בהצלחה!
הי ליאת, מתוך בירורים מקיפים שלי (אני באותו המצב) זריקת זירוז לאחר קיסרי מקפיצה בקלות את הסיכויים ללידה קיסרית נוספת וללידה בסיכון גבוה. אם את מעוניינת בלידה וגינלית (כמובן בהנחה שהכל בסדר) נסי להמנע ככל שתוכלי מזירוז ונסי שיטות אלטרנטיביות. בהצלחה!