שבוע 40
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול התחלתי שבוע 40 האם עלי לגשת לבית החולים לבצע מוניטור או רק ללכת לבדיקת רופא רגילה ?
תלוי באיזו קופה את. בכל מקרה מומלץ לגשת קודם לרופא הנשים ולקבל הפנייה והנחיות לאן לגשת (יש קופות שמבצעות את מעקב ההריון העודף במרפאות של הקופה במקום בבי"ח עצמו) ובאיזו תדירות. בהצלחה!
נכון, אך זה לא תלוי בקופה אלא ביכולת המרפאה. לא לכל המרפאות יש אפשרות לבצע מעקב הריון עודף, במקרים אלו מועברות הנשים למרפאה איזורית או למעקב בבית חולים.
באיזה תדירות צריך להבדק בקרך כלל , ואיזה בדיקות מבצעים ?