ספירת השבועות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מחזור אחרון שלי היה ב-22.2 ולפי ספרתי נכנסתי ביום שישי האחרון לשבוע ה-8. היום הייתי אצל הרופא ואמר לי שאני בשבוע 7+2. האם זה אותו הדבר או שאני הקדמתי מדי בספירה? כמו כן הוא אמר שהעובר הוא 6 מ"מ האם זה בגודל מתאים, הוא אמר שהוא טיפה קטן למידה שהוא למעשה צריך להיות, האם זה תקין? האם זה בגלל שהיה לי ביוץ מאוחר יותר? תודה
שבוע 7 פלוס יומיים זה נחשב לשבוע 8!!!. נכון שזה קצת מבלבל בהתחלה אבל את תתרגלי לשיטת הספירה הזו בקרוב... בנוגע לגדלים, בשבועות כ"כ מוקדמים לא ניתן בכלל לדעת דבר שכזה כי כל סטייה של רבע מילימטר מקפיצה את גיל העובר למעלה או למטה כך שאל תדאגי!!! בהצלחה והריון נעים!!!
האם 7.2 הוא בעצם 8? האם נניח, 12.5 הוא בעצם שבוע 13? בטוח?????