שק הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 8, איך אוכל לדעת שהכל בסדר ושק ההריון שלי תקין ולא נפל ? האם זה קורה רק בתנאי שיופיעו דימומים? עכשיו הכל בסדר ומקווה שישאר כך עד לתור הבא שלי אצל הרופא. אני שואלת בגלל שאין לי תופעות שמאופיינות כל כך להריון כמו בחילות או הקאות אולי קצת כאבי בטן. תודה למי שעונה
אם ההריון ייפול יהיו כאבי בטן משמעותיים מאוד (מאוד כואבים, לא סתם ולא קצת) מלווים בדימומים. אם אין לך דימום, ואין כאבי בטן ברמה שהזכרתי, לא נראה לי שיש לך מה לדאוג.