צביעת שיער בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, האם ישנו איסור מסויים על צביעת שיער בחמצן בשבועות הראשונים של ההריון (שבוע 6)?? שאלה נוספת: מדי פעם אני מרגישה כאב חד וקצר באזור הרחם, לעיתים חזק מאד, ולעיתים חזק פחות. האם זה נורמאלי בשלב זה של ההריון? (נצפה שק בתוך הרחם) רוב תודות טליה
הי טליה, כאבים שונים בתחילת הריון הנם נורמליים. אולם, אם הכאב מתגבר ומחריף פני לרופאך להבדק. בעיקרון, אין מניעה בהריון לצבוע שיער אבל אם תחכי עוד חודש- חודש וחצי, עדיף. בהצלחה ומזל- טוב!