תאומים כן או לא?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, בשבוע 6.1 הרופאה עשתה לי בדיקת אולטראסנד וראתה 2 שקי הריון אחד עם עובר+דופק בשק השני לא ראתה עובר. הרופאה ביקשה לחזור על הבדיקה תוך 10 ימים. האם מישהי עברה מצב דומה? האם עדיין יש לי סיכוי לתאומים או שזאת תופעת העובר הנעלם? תודה
הי נירית, את עדיין בשבוע מוקדם יחסית בכדי לדעת בוודאות את גורל העובר השני, לכן חכי עוד כמה ימים כפי שהרופאה שלך אמרה לך ואז תדעי בוודאות. בהצלחה ומזל- טוב!
אני עברתי את זה ואצלי העובר השני התמוסס. התופעה לוותה אצלי הכאבי בטן והעוברה השניה נולדה ללא בעיה!