ביוץ בזן לקיחת גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, האם יתכן שאני מרגישה את כל סימני הביוץ (כאבים בשדיים, כאבי בטן וכו') בזמן לקיחת גלולות ? (רוצה לציין שבתקופה ללא גלולות אני מרגישה חזק מאוד את כל סימני הביוץ). בתודה, מאיה
נראה לי שכשלוקחים גלולות אין בכלל ביוץ אז אולי הסימפטומים הם פסיכוסומטיים?
הי מאיה אפרת צודקת - אין ביוץ בזמן שנוטלים באופן מסודר גלולות למניעת הריון. האם הכאבים מתוזמנים "באמצע" הזמן בין המחזורים? או יותר נכון - 14 יום לפני קבלת המחזור?