הריון בסיכון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר שני הריונות שלא הצליחו מסיבות שונות חשבתי על אפשרות לפנות ליחידה להריון בסיכון ( תה"ש)השאלה היא: האם בכלל היחידה יכולה לעזור לפני הכניסה להריון נוסף ובמה? איך מגיעים אליהם? האם אני זקוקה להפנייה? תודה.
אם מותר להביע את דעתי, היחידה הזו פועלת עם נשים שכבר נמצאות בהריון. לא כאילו שעדין לא נכנסו להיריון. ובד"כ נשים עם סכרת, יתר לחץ דם וכו'. אם את רוצה שם של רופא מדהים שעובד ביחידה הזו, אז אוכל להמליץ לך: שמו ד"ר דוליצקי והוא מקבל במרפאה ברח' בזל בת"א.
למה הדוקטור לא עונה?????????????