עובר מתפתח
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה בקשר לעובר שהתגלה באולטרסאונד שבוע 7 גודל:22 מ"מ=קטן קטן+קוטב עוברי ללא דופק כרגע האם תוכלו לענות על מצב זה תקין? או לא תקין? בבקשה בהקדם.
לא ברור כל כך משאלתך מה גודל העובר והאם יש או אין דופק. בשבוע 7 גודל העובר CRL צריך להיות כ-4 מ"מ. גודל שק ההריון יותר גדול. האם גודל העובר הוא 22 מ"מ או גודל השק?
גודל העובר הוא 2.2 מ"מ כרגע אין דופק ,יש לי בדיקת אולטרסאונד בעוד שבוע האם זה אומר על הריון כלוש