גלולות בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי לפני 11 יום אחרי הריון תקין אבל לאחר כריתת אנדומטריומה אני יודעת שאני אמורה לקחת גלולות פרוגסטרון כדאי למנוע. רציתי לדעת מה התופעות לוואי, לגבי ולגבי התינוק? גם התופעות השוליות ביותר? תודה
קודם כל תוכלי לקחת גלולות רק לאחר שיפסיק הדימום, ובכלל, הרופא ימליץ לך להמתין 6 שבועות מיום הלידה, לחכות לווסת הבאה ואז להתחיל עם גלולות, במקרה של הנקה ייתכן והמחזור יתאחר, ואז צריך להתייעץ עם רופא לגבי מועד תחילת מטילת גלולה. לגבי גלולות והנקה, אין בעיה, יש גלולות המותאמות במיוחד לצורך זה, אנא הגידי לרופא שלך שאת מניקה.